FAQ – Často kladené otázky

Čo označuje tlačidlo Obľúbené produkty?
Je to služba na vkladanie produktov, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste si možno v budúcnosti chceli kúpiť. Obľúbené produkty môžete kedykoľvek presunúť do nákupného košíka a ihneď si ich objednať.

Sú ceny na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach?
Nie, ceny sa môžu v niektorých prípadoch líšiť. Je to spôsobené vyšším konkurenčným prostredím a nižšími prevádzkovými nákladmi  s prevádzkou internetového obchodu.

Ako zistím, či je produkt skladovo dostupný?
Až 99% tovaru máme skladovo dostupného a staráme sa o neustále dopĺňanie a obnovenie skladových zásob. V prípade, že si chcete dostupnosť overiť, neváhajte nás kontaktovať na tel. čísle: 0903 606 750, alebo e-mailom na adresu: eshop@galfy.sk odklik na outlook

Ako je možné zistiť, v ktorých predajniach je tovar k dispozícií?
Dostupnosť tovaru na predajni zistíte po kliknutí na detail produktu, kde v hornej časti nad cenou sa zobrazuje dostupnosť na predajniach.

Je možné objednávať v e-shope aj cez víkend?
E-shop funguje 24 hodín denne a 7 dní v týždni, to znamená, že objednávky môžete posielať kedykoľvek. Spracovanie víkendovej objednávky prebehne nasledujúci pracovný deň v čase od 8.00 do 16:30 hod.

Je možné tovar objednať aj bez registrácie?
Áno, tovar je možné objednať aj bez registrácie, avšak vďaka registrácií získate množstvo výhod- dopravu za polovicu, vstup do VIP zóny, kde je možné nakupovať za výhodnejšie ceny a darček ku každej objednávke. Ceníme si  Vašu vernosť.

Čo robiť, keď som zabudol heslo na Môj účet?
Kliknite v hornej časti stránky na Môj účet, kde sa v pravej strane nachádza tlačítko Zabudnuté heslo. Tu vložte Svoju e-mailovú adresu, pod ktorou ste daný účet vytvárali. Obratom dostanete e¬mail s odkazom na zmenu hesla.

Čo robiť, keď som v objednávke urobil/a chybu?
Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo emailom a objednávku Vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej prevzatím dopravcom. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e¬mailom.

Mobil:  0903 606 750
E-mail: eshop@galfy.sk 

Rozváža sa tovar po celom Slovensku?
Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?
Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže predĺžiť na cca 10 dní. Taktiež je s tým spojené výrazne vyššie poštovné (max. do 15 eur). Pri zahraničných  objednávkach je možná  len on-line úhrada- internet banking, alebo platba kartou. Platba dobierkou nie je možná. 

Kedy je doprava zadarmo alebo za polovicu? 
Doprava zadarmo je pri nákupe nad 99 €. Zákazníci z VIP zóny (registrovaní zákazníci) majú dopravu za polovicu.

Je možné doručenie objednávky cez víkend a sviatky?
Nie, bohužiaľ, to nie je možné. Dopravné spoločnosti cez víkendy a sviatky balíky nedoručujú.

Kedy bude objednaný tovar dodaný?
Doba dodania znamená dobu, do kedy objednávku odovzdáme doručovacej spoločnosti.  K tejto dobe teda treba pripočítať 1-3 pracovné dni na doručenie. Ak ste si vybrali osobný odber, Vaša objednávka bude  v našich predajniach pripravená najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa (po spracovaní a vystavení potrebných dokladov).

Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?
Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v našich predajniach Intersport Gálfy. Tovar však nie je možné presúvať na inú prevádzku, preto si vyberte predajňu, kde sa tovar fyzicky nachádza.
Naša sieť predajní

Je možné objednaný tovar poslať aj na inú adresu ako domov?
Áno, ak ste v práci počas dňa a chcete, aby vám kuriér doviezol objednávku tam, môžete  pri vypĺňaní objednávkového formulára využiť možnosť doručenia na inú adresu ako kontaktnú.

Za akých podmienok môžem zakúpený produkt vrátiť?
Produkty zakúpené cez e¬shop môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní. Vrátený tovar však musí byť nenosený a nepoškodený. 
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zašlite na adresu INTERSPORT RENT Gálfy, Horný Smokovec 51, 062 01 Vysoké Tatry. Spolu s produktom nám tiež zašlite kópiu pokladničného dokladu a vyplnený formulár na vrátenie tovaru.

Ak vrátim tovar, do koľkých dní mi budú vrátené peniaze?
Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste vyplnili vo formulári a to do 14 dní od doručenia

Prišiel mi nesprávny produkt. Ako ho môžem vrátiť?
Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. Pokiaľ Vám v zásielke dorazil produkt v inej farbe alebo veľkosti, ako ste si objednali, alebo dokonca produkt úplne odlišný, môžete ho zaslať späť na adresu e¬shopu a my Vám zašleme správny produkt a uhradíme za Vás poštovné za dopravu balíku k nám aj za zaslanie správneho produktu.

Nemám pokladničný doklad a chcem tovar vrátiť/reklamovať.
Tovar je možné vrátiť alebo reklamovať len s pokladničným dokladom.

Ako môžem zrušiť objednávku?
Pokiaľ nebol objednaný tovar odovzdaný dopravcovi, zavolajte na našu zákaznícku linku alebo nás kontaktujte e¬mailom.

Ponúkate servis výrobkov?
Áno, poskytujeme servis aj na športové výrobky, ktoré ste si nekúpili u nás, napr. bicykle, lyže a pod.

Prihlás sa
na odber newslettera

a získaj
okamžité zľavy %