FAQ – Často kladené otázky

Ako je možné zistiť, v ktorých predajniach je tovar k dispozícií?
Dostupnosť tovaru na predajni zistíte po kliknutí na detail produktu, kde v hornej časti nad cenou sa zobrazuje dostupnosť na predajniach.

Sú ceny na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach?
Vo väčšine prípadoch áno, ale niekedy sa môžu ceny líšiť. Môže to platiť ale v oboch smeroch, niekedy má produkt lacnejší predajňa, niekedy eshop. Predaj na internete je z viacerých hľadísk iný a tomu sa prispôsobuje aj ponuka a ceny.

Ako zistím, či je produkt skladovo dostupný?
100% tovaru, ktorý ponúkame na eshope máme skladom. Občas môže nastať situácia, že sa tovar nepodarí dohľadať alebo sa medzičasom, kým prebehne synchronizácia feedu, tovar predá na predajni. Tomu bohužiaľ neviem zabrániť, ale stáva sa to výnimočne.

Je možné objednávať v e-shope aj cez víkend?
E-shop funguje 24 hodín denne a 7 dní v týždni, to znamená, že objednávky môžete posielať kedykoľvek. Spracovanie víkendovej objednávky prebehne nasledujúci pracovný deň v čase od 8.00 do 16:30 hod.

Je možné tovar objednať aj bez registrácie?
Áno, tovar je možné objednať aj bez registrácie, avšak vďaka registrácií získate viacero výhod - výhodnejšie ceny, po prihlásení na odber noviniek vždy aktuálne info

Čo robiť, keď som zabudol heslo na Môj účet?
Kliknite v hornej časti stránky na Môj účet, kde sa v pravej strane nachádza tlačítko Zabudnuté heslo. Tu vložte Svoju e-mailovú adresu, pod ktorou ste daný účet vytvárali. Obratom dostanete e¬mail s odkazom na zmenu hesla.

Čo robiť, keď som v objednávke urobil/a chybu?
Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo emailom a objednávku Vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej prevzatím dopravcom. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e¬mailom.

Mobil:  0903 606 750
E-mail: eshop@galfy.sk 

Rozváža sa tovar po celom Slovensku?
Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?
Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže predĺžiť na cca 10 dní. Taktiež je s tým spojené vyššie poštovné (max. do 15 kg). 

Kedy je doprava zadarmo? 
Doprava zadarmo je pri nákupe nad 99 € (platí pre SR). 

Je možné doručenie objednávky cez víkend a sviatky?
Doručenie balíka v sobotu je možné, ale je potrebné túto skutočnosť uviesť v poznámke objednávky. V nedeľu, alebo v iné sviatky dopravné spoločnosti balíky nedoručujú.

Kedy bude objednaný tovar dodaný?
Všetok tovar máme skladom. Od spracovania objednávky ho expedujeme najneskôr do 2 pracovných dní. K tejto dobe teda treba pripočítať 1-2 pracovné dni na doručenie. Ak ste si vybrali osobný odber, Vaša objednávka bude  v našich predajniach pripravená najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa (po spracovaní a vystavení potrebných dokladov).

Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?
Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v našich predajniach Intersport Gálfy. Osobný odber je však podmienený platbou vopred. Naša sieť predajní.

Je možné objednaný tovar poslať aj na inú adresu ako domov?
Áno, ak ste v práci počas dňa a chcete, aby vám kuriér doviezol objednávku tam, môžete  pri vypĺňaní objednávkového formulára využiť možnosť doručenia na inú adresu ako kontaktnú.

Za akých podmienok môžem zakúpený produkt vrátiť?
Produkty zakúpené cez e¬shop môžete vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní. Vrátený tovar však musí byť nenosený a nepoškodený. 
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zašlite na adresu INTERSPORT RENT Gálfy, Horný Smokovec 51, 062 01 Vysoké Tatry. Spolu s produktom nám tiež zašlite originál pokladničného dokladu a vyplnený formulár na vrátenie tovaru.

Ak vrátim tovar, do koľkých dní mi budú vrátené peniaze?
Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste vyplnili vo formulári a to najneskôr do 14 dní od doručenia.

Prišiel mi nesprávny produkt. Ako ho môžem vrátiť?
Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. Pokiaľ Vám v zásielke dorazil produkt v inej farbe alebo veľkosti, ako ste si objednali, alebo dokonca produkt úplne odlišný, kontaktujte nás a my poň vyšleme  kuriéra. Následne zašleme správny produkt.

Nemám pokladničný doklad a chcem tovar vrátiť/reklamovať.
Tovar je možné vrátiť alebo reklamovať len s pokladničným dokladom.

Ako môžem zrušiť objednávku?
Pokiaľ nebol objednaný tovar odovzdaný dopravcovi, zavolajte na našu zákaznícku linku alebo nás kontaktujte e¬mailom.

Ponúkate servis výrobkov?
Áno, poskytujeme servis aj na športové výrobky, ktoré ste si nekúpili u nás, napr. bicykle, lyže a pod.

Čo označuje tlačidlo Obľúbené produkty?
Je to služba na vkladanie produktov, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste si možno v budúcnosti chceli kúpiť. Obľúbené produkty môžete kedykoľvek presunúť do nákupného košíka a ihneď si ich objednať. 


Naše predajne


Partneri

Prihlás sa
na odber newslettera