FAQ – Často kladené otázky

Čo označuje tlačidlo Obľúbené produkty?
Je to služba na vkladanie produktov, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste si možno v budúcnosti chceli kúpiť. Obľúbené produkty môžete kedykoľvek presunúť do nákupného košíka a ihneď si ich objednať.

Sú ceny na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach?
Nie, ceny sa môžu v niektorých prípadoch líšiť. Je to spôsobené vyšším konkurenčným prostredím a nižšími prevádzkovými nákladmi  s prevádzkou internetového obchodu.

Ako zistím, či je produkt skladovo dostupný?
Až 99% tovaru máme skladovo dostupného a staráme sa o neustále dopĺňanie a obnovenie skladových zásob. V prípade, že si chcete dostupnosť overiť, neváhajte nás kontaktovať na tel. čísle: 0903 606 750, alebo e-mailom na adresu: eshop@galfy.sk

Ako je možné zistiť, v ktorých predajniach je tovar k dispozícií?
Dostupnosť tovaru na predajni zistíte po kliknutí na detail produktu, kde v hornej časti nad cenou sa zobrazuje dostupnosť na predajniach.

Je možné objednávať v e-shope aj cez víkend?
E-shop funguje 24 hodín denne a 7 dní v týždni, to znamená, že objednávky môžete posielať kedykoľvek. Spracovanie víkendovej objednávky prebehne nasledujúci pracovný deň v čase od 8.00 do 16:30 hod.

Je možné tovar objednať aj bez registrácie?
Áno, tovar je možné objednať aj bez registrácie, avšak vďaka registrácií získate množstvo výhod- dopravu za polovicu, vstup do VIP zóny, kde je možné nakupovať za výhodnejšie ceny a darček ku každej objednávke. Ceníme si  Vašu vernosť.

Čo robiť, keď som zabudol heslo na Môj účet?
Kliknite v hornej časti stránky na Môj účet, kde sa v pravej strane nachádza tlačítko Zabudnuté heslo. Tu vložte Svoju e-mailovú adresu, pod ktorou ste daný účet vytvárali. Obratom dostanete e¬mail s odkazom na zmenu hesla.

Čo robiť, keď som v objednávke urobil/a chybu?
Ak potrebujete v objednávke čokoľvek zmeniť, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo emailom a objednávku Vám zmeníme. Objednávku je možné zmeniť len pred jej prevzatím dopravcom. O odovzdaní objednávky dopravcovi budete informovaní e¬mailom.

Mobil:  0903 606 750
E-mail: eshop@galfy.sk 

Rozváža sa tovar po celom Slovensku?
Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?
Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže predĺžiť na cca 10 dní. Taktiež je s tým spojené vyššie poštovné (max. do 15 kg). 

Kedy je doprava zadarmo alebo za polovicu? 
Doprava zadarmo je pri nákupe nad 99 € (platí pre SR). Zákazníci z VIP zóny (registrovaní zákazníci) majú dopravu za polovicu.

Je možné doručenie objednávky cez víkend a sviatky?
Doručenie balíka v sobotu je možné, ale je potrebné túto skutočnosť uviesť v poznámke objednávky. V nedeľu, alebo v iné sviatky dopravné spoločnosti balíky nedoručujú.

Kedy bude objednaný tovar dodaný?
Všetok tovar máme skladom. Od spracovania objednávky ho expedujeme najneskôr do 2 pracovných dní. K tejto dobe teda treba pripočítať 1-2 pracovné dni na doručenie. Ak ste si vybrali osobný odber, Vaša objednávka bude  v našich predajniach pripravená najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa (po spracovaní a vystavení potrebných dokladov).

Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?
Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v našich predajniach Intersport Gálfy. Osobný odber je však podmienený platbou vopred. Naša sieť predajní.

Je možné objednaný tovar poslať aj na inú adresu ako domov?
Áno, ak ste v práci počas dňa a chcete, aby vám kuriér doviezol objednávku tam, môžete  pri vypĺňaní objednávkového formulára využiť možnosť doručenia na inú adresu ako kontaktnú.

Za akých podmienok môžem zakúpený produkt vrátiť?
Produkty zakúpené cez e¬shop môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní. Vrátený tovar však musí byť nenosený a nepoškodený. 
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zašlite na adresu INTERSPORT RENT Gálfy, Horný Smokovec 51, 062 01 Vysoké Tatry. Spolu s produktom nám tiež zašlite originál pokladničného dokladu a vyplnený formulár na vrátenie tovaru.

Ak vrátim tovar, do koľkých dní mi budú vrátené peniaze?
Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste vyplnili vo formulári a to najneskôr do 14 dní od doručenia.

Prišiel mi nesprávny produkt. Ako ho môžem vrátiť?
Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme. Pokiaľ Vám v zásielke dorazil produkt v inej farbe alebo veľkosti, ako ste si objednali, alebo dokonca produkt úplne odlišný, kontaktujte nás a my poň vyšleme  kuriéra. Následne zašleme správny produkt.

Nemám pokladničný doklad a chcem tovar vrátiť/reklamovať.
Tovar je možné vrátiť alebo reklamovať len s pokladničným dokladom.

Ako môžem zrušiť objednávku?
Pokiaľ nebol objednaný tovar odovzdaný dopravcovi, zavolajte na našu zákaznícku linku alebo nás kontaktujte e¬mailom.

Ponúkate servis výrobkov?
Áno, poskytujeme servis aj na športové výrobky, ktoré ste si nekúpili u nás, napr. bicykle, lyže a pod.

Prihlás sa
na odber newslettera

a získaj
okamžité zľavy %


Instagram


Naše predajne


Partneri